Pokud máte zájem o fotografické práce, navštivte prosím moje stránky www.psquill.blogspot.com.

šmarjá, to už je únor?

No dobře, dobře, tak to flákám.

Ale dneska tu mám jednu fotku ke které chci přidat poděkování, takže se pokorně vracím sem, na svůj zanedbaný a opuštěný blog.

Před chvílí jsem (hlavně pro zvědavce) vyfotila vypraný a vyžehlený šuplík s věcmi pro mimino. Vidíte z něj vlastně jen horní část a věřte, že je opravdu hodně, hodně hluboký.
Když ale řeknu, že jsem koupila a to doslovně: 5 bodyček, ty hnědé botičky a jedny naprosto neúčelné ale krásné šatičky, budete mi věřit? K tomu si háčkuju čepičky ale tam jsou náklady na výrobu opravdu minimální.

Před 4 lety jsem do světa poslala tašku s převážně modrým oblečením po Kubíčkovi a tak nějak předpokládala, že si bude putovat světem po jiných miminkách. A tahle taška se mi vrátila, obalená lavinou spousty dalších a dalších, krásných, růžových a někdy úplně nových věciček, které mi zaplnily šuplík.

Protože jsem tušila, že to bude se mnou čím dál horší, tak jsem všechno naskládala a vyžehlila už v lednu, ať mám pokoj a nemusím na to myslet i když si možná říkáte že do konce dubna je času dost, jenže člověk nikdy neví.

Takže tímto děkuji všem, kdo přispěli do této sněhové koule svým snížkem a slibuju, že až to nebudu potřebovat, zase to pošlu dál.

Jo a jestli se spletli a bude to kluk, tak holt bude oblíkaný jako Jára Cimrman :-)))


3 komentářů:

Janina64 řekl(a)...

ahojky Jani já se teprv teď dozvídám tu novinu...co dodat užij si to štěstíčko ať jste v pohodě a GRATULUJI...PÁ

Iv řekl(a)...

Jani, mooooc gratuluju, přeji hlavně zdravíčko (a holčičku je to príma změna).

Iva

Absa řekl(a)...

NO JÁ KOUKÁM JAK PUK, TAKY MI TO NA FB NĚJAK UNIKLO??
MOOOOC GRATULUJU A PŘEJU, AŤ JSTE OBA V POŘÁDKU :-)

HEHE, JEN TAK MIMOCHODEM: AŽ BUDEŠ CHTÍT VYFOTIT S MIMINKEM, TAK SE OZVI, DVA ŠÍLENCI SE NA VÁS VRHNOU JAK SUPI :)))))