Pokud máte zájem o fotografické práce, navštivte prosím moje stránky www.psquill.blogspot.com.

Srpnová sklizeň letem světem

 Kubíček opět na soutěžní fotce pro Farmers.cz. Opět nevyhrál, ale ta mikina je úžasná.
Pro fotoinformace je důležité, že je tohle jedna z prvních fotek na novém foťáčku. Práskla jsem se přes kapsu a koupila si po třech letech nové tělo. Starý fotáček jsem si nechala vyčistit a spravit mrtvé pixely, takže je ve výborném stavu. Nosím ho, když potřebuju něco zdokumentovat, tj hlavní je ten výlet a ne nějaké focení. A na důležité akce nosím fotáky dva, na každém jiný objektiv, pro větší variabilitu.
 Ten samý den v našem račickém obchodě. ISO 1200 a ani zrníčko... a umí to ještě víc.... pro mě skok neuvěřitelný. Stále ještě si chrochtám (a to blog doplňuju v říjnu)
 Často chodíme do zookoutku a do dinoparku. I několikrát týdně (zlatá permanentka!)
 V Karolince na sklářském jarmarku
 Návštěva provozu skláren - je otevřená pouze část leptárny a všechny ty skleničky nesly označení TCHIBO. Takže čekám, že se objeví na stáncích a e-shopu Tchibo v předvánoční nabídce.
Ve sklárnách se to hemžilo zrcadlovkami. Jako jediná z davu jsem se ovšem rozhodla - pro zjištění jak vysoké ISO mi projde - fotit bez blesku. 
 Navoskované skleničky před rytím vzoru
 vzorkování




 Můj tatínek chtěl shodit hřívu, tohle mezistadium nám přišlo velmi humorné tak jsem odložila strojek a mazala pro foťák
 A zase jdeme na nákup...
 Karlovská pouť - foceno v době, kdy se republika už potýkala se záplavami na severu Čech
 Na karlovskou pouť dorazili i Nezdárníci, to bylo radosti
 Tahle fotka dokumentuje kromě nepořádku v kuchyni a toho, že Kuba miluje kostíky také to, že je to malý kuchaříček a dokáže úplně sám bez pomoci obalit celou hlávku květáku.
 Několikrát jsme navštívili i Olšany a Filípek nám ukázal svou velkou lásku Kristýnku.
 Když jsem říkala, že jsem koupila nový foťák, nemluvila jsem tak docela úplnou pravdu, protože ten den jsem koupila foťáky dva. Ten druhý je malý červený kompaktík od Olympusu a dala jsem ho Kájovi k narozeninám, náhradou za rozbitého nikonka. Kompakt je voděvzdorný do 3 metrů, takže nemusíme při cestách do akvaparku myslet na to, jestli jsme nezapomněli akvapak na foták.

0 komentářů: