Pokud máte zájem o fotografické práce, navštivte prosím moje stránky www.psquill.blogspot.com.

27.5.2010

No tak začínám mít dojem, že furt fotím jen před tím hloupým plátnem. Už se těším, až vezmu Kubu ven a pořádně ho vyválím v SUCHÉ trávě. Ráno jsem fotila děti na zakázku, pak pro mě přijela Martynka s Adélkou a protože Adélka už předem hlásila, když viděla budovu, kam šly "Fotit se do atelielu", tak jsem samozřejmě udělala i pár rychlých fotek naší malé modelky. I když se, když došlo na samotné focení,  netvářila zrovna šťastně.

Kytičky, které jsem použila jako overlay jsou z mého nového kitu Sunny Night, který půjde do prodeje v pondělí. A prosímvás podivejte se, že bílé oblečení je na focení krásné a že jde jen o předsudek z dob, kdy bylo jen max 36 pokusů a přepaly na denním pořádku. 
Jo a abych nezapomněla, pro osobní použití můžete kytičkový přetah na fotku stáhnout zde.
Doporučené užití - (násobit v jedné vrstvě, pak překlopit horizontálně a dát režim závoj, pohrát si s krytím ) .

Následovala povinná návštěva u Usti, která nám představila jejich nový domov, obří byt kousek od centra, za podnájem platí 13500 kč měsíčně. No, když na to mají...  Nejvíc mi bylo líto černé mňauky, která po přesídlení už nesmí chodit ven. Je jí 13 let a musela se stěhovat ze svého. Ta kočka byla v evidentní depresi. Nepořádek mají podobný jako u nás doma, ale to se nebojím, oni se ještě zabydlí. 

A pak mě Martynka odvezla zpátky k fotokoutku (za což jí opět mnohokrát děkuji) a tam už čekala Iri s Mišulí. Normálně sem fotky od klientů nedávám, ale Iri je moje kamarádka a mám její svolení a Mišule je tak krásná, že sem musím aspoň pár fotek nacpat.
Kája mi nadává, že všude cpu ty svoje LR presety a že to začínám mít všechno na jedno brdo.
Tohle je fotka, která se nejvíc líbí Iri. Je to bohužel ořez, protože na bocích byl vidět stojan a ještě nějaké nepořádky, ale dívala jsem se, že na plátno to rozlišení (cca 3100x2200) stačit bude. Protože se jí fotka nejvíc líbila, prošla taky samozřejmě  nejvíce různými barevnými a kontrastními  úpravami a tahle výrazná tmavá se líbí mě osobně nejvíc.
Pro zajímavost, tady je surový ořez bez úprav:

No a protože Kája remcá, že všude strkám tu svou nyní tak oblíbenou Novu, je tu prozměnu jedna ČB fotka. 


1 komentářů:

Evajs řekl(a)...

Jujky,ty jsou teda sladký, obě...Adélka hrozně roste,pamatuju si ji nedávno v ločkách jako mimucho a Mišulka je princezna andělská,mmch ta tmavá úprava mi připadá vážně dokonalá...Jako vždy,noo...když má aparát v rukou profikouzelník s očima na správným místě, je to pokaždý suprový pokoukání:-)