Pokud máte zájem o fotografické práce, navštivte prosím moje stránky www.psquill.blogspot.com.

16.5.2010

Už skoro týden marodím. Nejdřív mě jen pálilo v nose, pak mi napuchlo čelo, pak mě začalo bolet ucho, další den se mi spustila rýma a zhnisalo oko. Pak to všechno přestalo a vystřídal to protivný hnusný kašel. Ležím v posteli a snažím se neusnout aby mi Kuba, který je taky nemocný, i když s ním mydlí všichni čerti tak ještě nemůže být ve školce, někam neutekl, například na nákup, protože ten malý grázlík je toho schopen. . Když se snažím neusnout, tak háčkuju. Na počítač nemůžu hnisá mi oko.

No  a tak jsem uháčkovala řádnou nálož čepiček a kloboučků. Většina naštěstí měla už předem své majitelky, holčičky mých kamarádek, Adélka od Martynky, Míša od Iriweb, Kačenka od Jitky. Neháčkuju za peníze, jen pro radost. Dvě má díla zatím majitelku nemají, ale určitě se nějaká zájemkyně brzy objeví.
Děkuji tímto všem kdo si dají tu práci a uveřejní návod na skelety čepiček  na mimibazaru, jsou zdrojem mé inspirace.


1 komentářů:

Věrka řekl(a)...

jsou moc pěkné ... tak se brzo uzdravte :-)