Pokud máte zájem o fotografické práce, navštivte prosím moje stránky www.psquill.blogspot.com.

21.5.2010

Pořád ještě dost kašlu, ale už je mi mnohem líp a tak jsem jela do Brna na slezinu se střední školou. Večírek byl příjemný, zase jsem tam byla nejhnusnější a nejtlustější :-D no nic.
Foťáček jsem nebrala, takže fotku vložím pak od Martynky.

Odpoledne předtím jsme strávili asi hodinku ve fotokoutku, kde Kuba dělal opravdu šílený nepořádek, jak se předváděl před Adelkou, která s Martynkou dorazila chvíli po nás. Ale pár úlovků se mi přeci jen podařilo:


Pro objednávky na focení v brněnském fotokoutku PSQUILL mi můžete psát na sitaslovackova@seznam.cz. Počítejte prosím s delší čekací lhůtou.
A jestli se Vám líbí úprava fotek, tak si můžete zdarma stáhnout sadu mých presetů pro LR s názvem NOVA, které jsou určené pro použití na již kalibrovanou fotografii ideálně na béžovém pozadí (tj j dobře nasvětlené fotky případně expozičně a úrovně upravené v gimpu nebo photoshopu)  měl by být výsledný efekt velmi dobrý.
Jsou pouze pro osobní užití.
Prosím respektujte osobní využití presetů. Není dovoleno je využívat ani v modifikacích pro profesionální fotografie - tam je potřeba mi napsat na sitaslovackova@seznam.cz a domluvit se na případné ceně.
These presets are PERSONAL USE ONLY.

2 komentářů:

Janina64 řekl(a)...

Ahoj Jani ať vypadáš jak vypadáš /já mám co radit mě už to trápí 7let/ale určitě nikdo neumí to co ty s fotografií?a to je to tvoje JÁ..KRÁSA CIT KOUZLO

Evajs řekl(a)...

Jůůů,díky za parádní presety!Jo a taky mě teda dooost mrzí,že nejsem z Brna,ale až se tam rozhodnu vydat se po stopách svých zašlých studií,určitě se ozvu:-)