Pokud máte zájem o fotografické práce, navštivte prosím moje stránky www.psquill.blogspot.com.

6.6.2010

dneska jsem se rozhodla zdokumentovat  svou malou zahrádku, nebo spíš seskupení truhlíků bude asi přesnější označení. Zdecimované deštěm, slimáky a mšicemi, snažím se je sice bránit, ale je toho fakt velká přesila.

Takže: moje FARMVILLE:
Tohle mám na kuchynském okně, aby bylo blízko pro čerstvé bylinky:
bazalka, rozmarýn, máta, tymián a ve stínu bobkový list
pět kyblíků s rajčaty
na zídce majoránka
zajímavá bylinka s pronikavým aroma -aloisie trojlistá

mé dokumentaci unikl pouze kyblík s libečkem, pažitkou, pár jahod na balkoně a květináč s levandulí, která se po lonsku stále snaží vzpamatovat.

1 komentářů:

Absa řekl(a)...

JÁ LETOS TAKY HODNĚ BOJUJU S MŠICAMA A KUPODIVU (I PŘES JEJICH POČET) ZATÍM VYHRÁVÁM :)
A STAČÍ MNĚ NA NĚ SPREJ Z VODY, TROCHY JARU A OLEJE. ZKUS TO :)