Pokud máte zájem o fotografické práce, navštivte prosím moje stránky www.psquill.blogspot.com.

30.5.2010

Vyjeli jsme do Brna do Futura, bývalého Carrefouru, na Michala. 
Kubíček kvičel nadšením a hltal jeho každý pohyb.
Tolik bezohledných, zuřivých matek, snažících se pro své dítě a sebe a zajistit co nejlepší výhled (aby do zbylého prostoru pak natáhly ruce a naslepo fotily) na pár metrech čtverečních jsem už dlouho neviděla. Kája, když to viděl, tak zmizel, řekl že má práci a že přijede za hodinu a půl. Hodinu jsem držela Kubajze na ramenou a teda musím říct, že není vůbec lehký. Sama jsem neviděla prvních deset minut skoro nic, protože jsem v afektu sledovala pouze cizí natažené ruce a LCD jedné digimatky, která si fotila každou kapku Michalova potu a pak si ty fotky velmi zuřivě prohlížela (se zaplým zvukem samozřejmě) přímo před mým nosem. Asi po těch cca deseti minutách číše mé trpělivosti přetekla a já jsem jí zašeptala zlověstně do ucha - "ještě uděláš jednu fotku tak ti ten foták strhnu z krku a rozšlapu!" 
Chudera se lekla, takže fotit přestala, pak si stoupla kousek bokem a už to začalo znovu, cvak, cink, cink, cvak,  tentokrát už ale zavazela jiným lidem. Ti ostatní se pak snažili vyhnout té fotící maniak-paní a tlačili se na mě, takže jsem utržila několik štulců do žeber a pošlapaných nohou. Opět jsem zavrčela "odteď vracím úder!" a jak jsem zavrčela, tak se stalo. A taky jsem nakonec vytáhla foták a taky jsem zvedla ruce nad hlavu a naslepo cvakla. Ale jen jednou! Přísahám.

Byl to zajímavý zážitek ....


2 komentářů:

Janina64 řekl(a)...

ahojky Jani bereš mi řeč z úst ..já sem vždy vytočená po těchto akcích ,ale fakt nejlepší je Michal nás příští týden čeká Majda a končíme ,,,je to čím dál horší lidi jsou neukázněný několikrát vždy během vystoupení prosí rodiče aby nepřekáželi ,,marně... takže Sábě už je 7 hvězdy viděla a radši půjdem do kina...:((((pá

dib řekl(a)...

cha!!!!
:D
moc zajímavé fotky, siťo, co se divím, ty jsi celá divná..
.)