Pokud máte zájem o fotografické práce, navštivte prosím moje stránky www.psquill.blogspot.com.

23.5.2010

Dneska jsme si udělali výlet do Dinoparku. Zavolali jsme Gropíkům, jestli nechtějí jet s námi a kupodivu opravdu přijeli. Kuba byl nadšenej, že má ssebou kámoše a pořád běhal kolem Filípka. V zooparku jsme ještě měli nádherné počasí....

..které využila k lovu japonských kapříků místní kočka...

...které...se ale cestou dinovláčkem začalo rapidně měnit....
Tahle zlověstná obloha vydržela ještě skoro celou prohlídku dinoparku..

ale u posledních hýbajících se dinosaurů nás dostihla průtrž mračen a tak jsme zůstali uvěznění na paleopískovišti se spoustou dalších návštěvníků... a věřili byste, že se najdou takoví sobečtí parchanti, že mezi těmi dětmi a kočárky vytáhli žváro a zapálili si??? No já jsem na to koukala ... chvíli... a pak je svinským krokem hnala z pískoviště. Tvářili se velmi nakvašeně. Smraďoši jedni!
Když jsem si zahrála na drába, měla jsem pak dostatek času fotit si všudypřítomný déšť.

A tahle fotka je moje oblíbená a jmenuje se 
BEZPEČNÁ ochrana před deštěm :-)))

1 komentářů:

Janina64 řekl(a)...

hezký a kdepak jsi byla ty schovaná"(((((